farfoulas

ΒΙΒΛΙΟΠΩΛΕΙΟ

ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ
ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ
Ρώσσικη Λογοτεχνία
Αμερικάνικη Λογοτεχνία
Λατινοαμερικάνικη Λογοτεχνία
Γαλλική Λογοτεχνία
Κλασσική Ξένη Πεζογραφία
Ξένη Πεζογραφία
Σύγχρονη Ξένη Πεζογραφία
Κλασσική Ελληνική Πεζογραφία
Λαϊκά αναγνώσματα
Σύγχρονη Ελληνική Πεζογραφία
Ελληνική Λογοτεχνία 1945-1970
Ελληνική Ποίηση
Ξένη Ποίηση
Ανθολογίες
Γέλιο – Σάτιρα
Ερωτισμός-Ερωτική Λογοτεχνία
Αστυνομικά, Νουάρ
Φαντασία
Δοκίμια – Κριτικές
Βιογραφίες-Αλληλογραφία
Λογοτεχνικά Περιοδικά
Παιδική-Νεανική Λογοτεχνία
ΙΣΤΟΡΙΑ
Ελληνική Ιστορία
Αρχαιολογία
Αρχαία Ελλάδα
Βυζάντιο
1821 & Τουρκοκρατία
Νέος Ελληνισμός
Αντίσταση – Εμφύλιος
1950 – σήμερα
Ρωμαϊκοί χρόνοι – Μεσαίωνας
Ευρωπαϊκή Ιστορία
Παγκόσμια Ιστορία
Βιογραφίες – Μαρτυρίες
Επαναστάσεις – Κινήματα
ΜΕΛΕΤΕΣ
Ανθρωπολογία-Εθνολογία-Πολιτισμοί
Κοινωνιολογία
Διεθνή Θέματα
Δίκαιο
Ψυχολογία
Πολιτική Επιστήμη και Ιστορία
Φιλοσοφία-Στοχασμοί
Θρησκευτικά-Θεολογικά
Οικονομική Επιστήμη και Ιστορία
Γλωσσολογία
Εκπαίδευση - Παιδαγωγικά
Γυναίκα-Φεμινισμός
Επιστήμες
Οικολογία
Υγεία – Ιατρική
Κοινωνικά-Δημοσιογραφικά θέματα
Εσωτερισμός-Μεταφυσική
Βιβλία Αυτοβελτίωσης
ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ μέχρι 5 €
Ελληνική Λογοτεχνία (μέχρι 5 €)
Ξένη Λογοτεχνία (μέχρι 5 €)
Παιδικά-Εφηβικά (μέχρι 5 €)
Μελέτες, Ιστορία κλπ. (μέχρι 5 €)
Bell, ΒΙΠΕΡ
ΤΟΠΙΚΑ-ΛΑΟΓΡΑΦΙΚΑ
Λευκώματα Τοπικά-Ιστορικά
Παραμύθια, Μύθοι
Ταξιδιωτικά-Περιηγητικά
Λαογραφία
Αττική-Αθήνα-Πειραιάς
Στερεά Ελλάδα – Ρούμελη
Πελοπόννησος
Μακεδονία - Άγιον Όρος
Ήπειρος
Θράκη
Κρήτη
Κύπρος
Μικρά Ασία – Κωνσταντινούπολη
Πόντος
Αιγαίο
Ιόνιο
Θεσσαλία
ΤΕΧΝΕΣ
Ελληνικό Θέατρο
Παγκόσμιο Θέατρο
Θεατρικά Μελετήματα
Κινηματογράφος
Εικαστικά-Φωτογραφία
Εκκλησιαστική & Θρησκευτική Τέχνη
Αρχιτεκτονική-Πολεοδομία
Μουσική – Χορός
Κόμικ
Λαϊκή Τέχνη –- Καραγκιόζης
Ελληνορωμαϊκή Τέχνη
Βυζαντινή Τέχνη
Τέχνες των πολιτισμών
Avant-Garde
Βιογραφίες καλλιτεχνών
Ιστορία & Θεωρία της Τέχνης
Λευκώματα Τέχνης - Περιοδικά
ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ
Αρχαία Ελληνική Γραμματεία
Λατινική Γραμματεία
Βυζαντινή & Υστεροβυζ/νή Γραμματεία
Εκκλησιαστική Γραμματεία
ΔΙΑΦΟΡΑ
Εγκυκλοπαίδειες-Λεξικά-Άπαντα συγγραφέων
Ξενόγλωσσα
Χόμπι
Μαγειρική-Δίαιτα-Διατροφή
Αθλητισμός
Στρατιωτικά
Γραμματόσημα-Καρτποστάλ-Νομίσματα-Συλλογές
Σχολικά παλαιά
Ναυτικό-Αεροπορία
Περιοδικά
ΣΥΛΛΕΚΤΙΚΑ, ΠΡΩΤΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ

Το καλάθι σας

 x 
Το καλάθι σας είναι άδειο.

Είσοδος πελατών

 

ΕΚΑΤΟΝΤΑΔΕΣ ΒΙΒΛΙΑ ΣΕ ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΜΕΧΡΙ 5€!

 

ΕΛΛΗΝΙKH ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ ΞΕΝΗ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ ΜΕΛΕΤΕΣ ΠΑΙΔΙΚΑ

 

 

Ο ΜΑΓΟΣ


ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΕΣΤΙΑ, 2011, 776 ΣΕΛ. ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ ΦΑΙΔΩΝ ΤΑΜΒΑΚΑΚΗΣ
SKU: 11950
-----------
Τιμή πώλησης: 26,00 €

Περιγραφή

ΑΝ ΚΑΙ Η ΠΑΡΟΥΣΑ ΕΚΔΟΣΗ δεν αποτελεί, θεματικά ή αφηγηματικά, μια νέα εκδοχή του Μάγου, είναι κάτι παραπάνω από μια αισθητική αναθεώρηση. Ένας αριθμός σκηνών έχει ξαναγραφτεί κατά το μέγιστο μέρος, και μία ή δύο έχουν εφευρεθεί. Ακολούθησα αύτη τη μάλλον ασυνήθιστη πλεύση επειδή -αν οι επιστολές είναι κάποιο κριτήριο- το βιβλίο έχει προκαλέσει μεγαλύτερο ενδιαφέρον από οτιδήποτε άλλο έχω γράψει. Από καιρό έχω μάθει να δέχομαι ότι η λογοτεχνία πού, επαγγελματικά, με ικανοποιεί λιγότερο (δυσαρέσκεια την οποία επεφύλαξαν και οι κριτικοί στην πρώτη έκδοση) επιμένει να προσελκύει την πλειονότητα των αναγνωστών μου.
Η Ιστορία εμφανίστηκε το 1965, ακολουθώντας δύο άλλα βιβλία, αλλά με κάθε κριτήριο, πλην της ημερομηνίας έκδοσης, είναι ένα πρώτο μυθιστόρημα. Άρχισα να το γράφω στίς αρχές της δεκαετίας του '50, καί τόσο η αφήγηση όσο και η διάθεση πέρασαν αμέτρητες μεταμορφώσεις. Στην πρωτότυπη μορφή υπήρχε ένα ξεκάθαρο υπερφυσικό στοιχείο -μια απόπειρα σε στυλ το Στρίψιμο της βίδας του Χένρυ Τζέημς. Όμως δεν είχα καμία συγκεκριμένη ιδέα για το που κατευθύνονταν τόσο η ζωή μου όσο και το βιβλίο. Η πιο αντικειμενική πλευρά μου δεν πίστευε ότι θα γινόμουν ποτέ δημοσιεύσιμος συγγραφέας, μια πιο υποκειμενική δεν μπορούσε να εγκαταλείψει το μύθο τον όποιο προσπαθούσε, άτεχνα καί επίπονα, να φέρει στον κόσμο. Και η πιο έντονη ανάμνηση πού έχω είναι της συνεχούς εγκατάλειψης χειρογράφων, επειδή δεν κατόρθωνα να πε-ριγράψω αυτό πού ήθελα. Τόσο η τεχνική όσο κι εκείνη η αλλόκοτη όψη της φαντασίας πού μοιάζει μάλλον με αδυναμία να θυμηθείς αυτό που ήδη υπάρχει παρά αυτό πού είναι στην πραγματικότητα -μια αποτυχία να ανακαλέσεις το ανύπαρκτο- με κρατούσαν καθηλωμένο. Ωστόσο, όταν η επιτυχία του Συλλέκτη, το 1963, μου έδωσε λίγη λογοτεχνική αυτοπεποίθηση, ήρθε αυτός ο αιώνια βασανιζόμενος σακάτης να απαιτήσει προτεραιότητα από διάφορα άλλα μυθιστορήματα πού είχα αποτολμήσει κατά τη δεκαετία του '50... και δύο εκ των οποίων θεωρώ ότι θα ήταν πιο παρουσιάσιμα και μπορεί να ωφελούσαν το όνομά μου, τουλάχιστον στη χώρα μου, περισσότερο.
Το 1964 έπιασα δουλειά καί συνέρραψα καί ξανάγραψα όλα τα προηγούμενα δοκίμια. Όμως Ο Μάγος εξακολουθούσε να παραμένει ουσιαστικά το σημείο όπου ο πρωτάρης μαθαίνει να γράφει μυθιστορήματα - κάτω από την αφήγηση, το σημειωματάριο μιας εξερεύνησης, συχνά λανθασμένο και κακοεμπνευσμένο, σε μια άγνωστη χώρα. [...] Αν Ο Μάγος έχει κάποια "πραγματική έννοια", δεν είναι άλλη από εκείνη του τεστ Ρόρσαχ, στην ψυχολογία. Η έννοιά του είναι οποιαδήποτε αντίδραση προκαλεί στον αναγνώστη, και, σε ότι με αφορά, δεν υπάρχει "δεδομένη" αντίδραση.
Πρέπει να προσθέσω ότι στην αναθεώρηση του κειμένου δεν αποπειράθηκα να απαντήσω στίς τόσες δικαιολογημένες κρίσεις περί υπερβολής, υπερβολικής πολυπλοκότητας, επιτήδευσης και τις λοιπές πού δέχτηκε το βιβλίο από τους πιο σοβαρούς ενήλικους κριτικούς κατά την πρώτη του εμφάνιση. Τώρα γνωρίζω τη γενιά την οποία ακριβώς ελκύει,
και ότι πρέπει να μείνει για πάντα ένα μυθιστόρημα εφηβείας γραμμένο από έναν καθυστερημένο έφηβο. Η μόνη μου δικαιολογία είναι πώς όλοι οι καλλιτέχνες πρέπει να διανύσουν όλο το φάσμα της ζωής τους ελεύθερα. Ο υπόλοιπος κόσμος μπορεί να λογοκρίνει και να θάβει το παρελθόν του. Εμείς δεν μπορούμε, κι έτσι πρέπει να μείνουμε εν μέρει πράσινοι ως το τέλος της ζωής μας... άγουρα-πράσινοι με την ελπίδα ότι θα γίνουμε γόνιμα-πράσινοι. [...] Όμως εξακολουθώ να συμπαρατάσσομαι με τη γενική αρχή, και αυτό ήθελα να βρίσκεται στην καρδιά της ιστορίας: ότι η πραγματική ελευθερία βρίσκεται ανάμεσα στα δύο, ποτέ στο ένα μονάχα, και επομένως ποτέ δεν μπορεί να είναι απόλυτη ελευθερία. Όλη η ελευθερία, ακόμη και πιο σχετική, μπορεί να είναι φιλολογία, όμως η δική μου, ακόμη και σήμερα, προτιμά την άλλη υπόθεση.

 

ΤΡΕΧΟΥΣΑ ΕΚΔΟΣΗ

 

Σχετικά βιβλία

ΟΙ ΔΙΑΚΟΠΕΣ

LOGAN T. M.
ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΔΙΟΠΤΡΑ, 2020, 536 ΣΕΛ. ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ ΙΛΑΕΙΡΑ...
Τιμή πώλησης: 9,90 €
ΤΟ ΑΓΟΡΙ ΣΤΟ ΧΙΟΝΙ

BJORK SAMUEL
ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΔΙΟΠΤΡΑ, 2019, 512 ΣΕΛ. ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ ΠΑΠΑΓΡΗΓΟΡΑΚΗ...
Το βιβλίο έχει πωληθεί
ΤΟ ΒΕΛΟΣ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ή Η ΦΥΣΗ ΤΗΣ ΠΡΟΣΒΟΛΗΣ

ΕΪΜΙΣ ΜΑΡΤΙΝΣ ( AMIS MARTIN )
ΕΚΔΟΣΕΙΣ «ΝΕΦΕΛΗ», 1996, 352 ΣΕΛ. ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ ΠΑΥΛΙΝΑ ΠΑΜΠΟΥΔΗ
Το βιβλίο έχει πωληθεί
ΤΟ ΒΑΝ

ΝΤΟΫΛ ΡΟΝΤΥ ( DOYLE RODDY )
ΕΚΔΟΣΕΙΣ «ΝΕΦΕΛΗ», 1996, 352 ΣΕΛ. ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ ΠΑΥΛΙΝΑ ΠΑΜΠΟΥΔΗ
Το βιβλίο έχει πωληθεί
ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΤΟΥ ΕΡΩΤΑ

ΕΪΜΙΣ ΜΑΡΤΙΝΣ ( AMIS MARTIN )
ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΜΕΤΑΙΧΜΙΟ, 2011, 480 ΣΕΛ., ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ ΜΙΧΑΛΗΣ...
Τιμή πώλησης: 5,00 €
ΣΟΥΛΑ (SULA)

ΜΟΡΙΣΟΝ ΤΟΝΙ ( MORRISON TONI )
ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΝΕΦΕΛΗ, 1997, 256 ΣΕΛ. ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΣΧΙΝΑ
Το βιβλίο έχει πωληθεί
ΙΔΙΩΤΙΚΕΣ ΣΥΝΑΝΤΗΣΕΙΣ

ΕΪΜΙΣ ΜΑΡΤΙΝΣ ( AMIS MARTIN )
ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΜΕΤΑΙΧΜΙΟ, 2008, 306 ΣΕΛ., ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ ΣΤΑΥΡΟΣ...
Τιμή πώλησης: 10,00 €
ΚΙΝΟΥΜΕΝΗ ΑΜΜΟΣ

PERSSON GIOLITO MALIN
ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΔΙΟΠΤΡΑ, 2019, 502 ΣΕΛ. ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ ΜΑΡΙΑ-ΡΟΖΑ...
Το βιβλίο έχει πωληθεί
ΕΞΟΔΟΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΙΓΥΠΤΟ

ΑΣΙΜΑΝ ΑΝΤΡΕ ( ACIMAN ANDRE )
ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΜΕΤΑΙΧΜΙΟ, 2013, 480 ΣΕΛ. ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΣΧΙΝΑ
Το βιβλίο έχει πωληθεί
ΜΙΑ ΙΣΤΟΡΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΠΑΡΟΝ

OZEKI RUTH
ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΚΛΕΙΔΑΡΙΘΜΟΣ, 2013, 608 ΣΕΛ. ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ...
Το βιβλίο έχει πωληθεί

 

 

nouveau-foto02

 

ΝΕΑ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ: ΚΑΡΑΪΣΚΑΚΗ 146, ΠΑΤΡΑ

ΤΗΛ.: 2610-276206

Ωράριο Λειτουργίας:
Δευτ.-Τετ.-Σάβ.: 09:30-14.30,
Τρ.-Πέμ.-Παρ.: 09:30-21:00

Βρείτε μας και στο facebook