farfoulas

ΒΙΒΛΙΟΠΩΛΕΙΟ

ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ
ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ
Αμερικάνικη Λογοτεχνία
Λατινοαμερικάνικη Λογοτεχνία
Γαλλική Λογοτεχνία
Ρώσσικη Λογοτεχνία
Κλασσική Ξένη Πεζογραφία
Ξένη Πεζογραφία
Σύγχρονη Ξένη Πεζογραφία
Κλασσική Ελληνική Πεζογραφία
Λαϊκά αναγνώσματα
Σύγχρονη Ελληνική Πεζογραφία
Ελληνική Λογοτεχνία 1945-1970
Ελληνική Ποίηση
Ξένη Ποίηση
Ανθολογίες
Γέλιο – Σάτιρα
Ερωτισμός-Ερωτική Λογοτεχνία
Αστυνομικά
Φαντασία
Δοκίμια – Κριτικές
Βιογραφίες-Αλληλογραφία
Λογοτεχνικά Περιοδικά
Παιδική-Νεανική Λογοτεχνία
ΙΣΤΟΡΙΑ
Ελληνική Ιστορία
Αρχαιολογία
Αρχαία Ελλάδα
Βυζάντιο
1821 & Τουρκοκρατία
Νέος Ελληνισμός
Αντίσταση – Εμφύλιος
1950 – σήμερα
Ρωμαϊκοί χρόνοι – Μεσαίωνας
Ευρωπαϊκή Ιστορία
Παγκόσμια Ιστορία
Βιογραφίες – Μαρτυρίες
Επαναστάσεις – Κινήματα
ΜΕΛΕΤΕΣ
Ανθρωπολογία-Εθνολογία-Πολιτισμοί
Κοινωνιολογία
Ψυχολογία
Διεθνή Θέματα
Δίκαιο
Πολιτική Επιστήμη και Ιστορία
Φιλοσοφία-Στοχασμοί
Θρησκευτικά-Θεολογικά-Θρησκειολογία
Οικονομική Επιστήμη και Ιστορία
Γλωσσολογία
Εκπαίδευση - Παιδαγωγικά
Γυναίκα-Φεμινισμός
Επιστήμες
Οικολογία
Υγεία – Ιατρική
Κοινωνικά-Δημοσιογραφικά θέματα
Εσωτερισμός-Μεταφυσική
Βιβλία Αυτοβελτίωσης
ΤΟΠΙΚΑ-ΛΑΟΓΡΑΦΙΚΑ
Ήπειρος
Μακεδονία - Άγιον Όρος
Θράκη
Κρήτη
Κύπρος
Μικρά Ασία – Κωνσταντινούπολη
Πόντος
Λαογραφία
Ταξιδιωτικά-Περιηγητικά
Λευκώματα Τοπικά-Ιστορικά
Αττική-Αθήνα-Πειραιάς
Αιγαίο
Ιόνιο
Πελοπόννησος
Στερεά Ελλάδα – Ρούμελη
Θεσσαλία
ΤΕΧΝΕΣ
Ελληνικό Θέατρο
Παγκόσμιο Θέατρο
Θεατρικά Μελετήματα
Κινηματογράφος
Εικαστικά-Φωτογραφία
Αρχιτεκτονική-Πολεοδομία
Μουσική – Χορός
Κόμικ
Λαϊκή Τέχνη –- Καραγκιόζης
Ελληνορωμαϊκή Τέχνη
Βυζαντινή Τέχνη
Τέχνες των πολιτισμών
Avant-Garde
Βιογραφίες καλλιτεχνών
Ιστορία & Θεωρία της Τέχνης
Λευκώματα Τέχνης - Περιοδικά
ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ
Αρχαία Ελληνική Γραμματεία
Λατινική Γραμματεία
Βυζαντινή & Υστεροβυζ/νή Γραμματεία
Εκκλησιαστική Γραμματεία
ΔΙΑΦΟΡΑ
Εγκυκλοπαίδειες-Λεξικά-Άπαντα συγγραφέων
Ξενόγλωσσα
Χόμπι
Μαγειρική-Δίαιτα-Διατροφή
Αθλητισμός
Στρατιωτικά
Γραμματόσημα-Καρτποστάλ-Νομίσματα-Συλλογές
Σχολικά παλαιά
Ναυτικό-Αεροπορία
Περιοδικά
ΣΥΛΛΕΚΤΙΚΑ, ΠΡΩΤΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ
ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ

Το καλάθι σας

 x 
Το καλάθι σας είναι άδειο.

Είσοδος πελατών

Το παστό χέρι του νόμου


ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΑΠΟ ΑΡΧΙΚΗ ΤΙΜΗ 9,5! Φαρφουλάς, 2010
SKU: 00525
-----------
Τιμή πώλησης: 5,30 €

Περιγραφή

128 σελ. ISBN 978-960-9441-09-4

"... Η 'Μπουτίκ Κρεάτων' έδειχνε εντυπωσιακή κι ανανεωνόταν καθημερινά, με κομμάτια που έφερναν νέο αέρα στην αισθητική της διατροφής.

Τα κρέατα πόζαραν αλειμμένα με αιθέρια έλαια και τα νυχάκια τους ήταν καλολιμαρισμένα, έτοιμα για χειροφίλημα, σαν τα πέταλα των δροσερών λουλουδιών.

Τα πρόσωπα των ζώων, ολόκληρα ή μισά, διατηρούσαν το χαμόγελό τους, όπως όταν έτρεχαν ανέμελα, χωρίς να ’χουν υπόψη τους πως ο χασάπης τα παρακολουθούσε για μέρες, με το σπαθί του σηκωμένο.

Ξάπλωναν τα μέλη τους, σχεδόν ερωτικά, πάνω σε αλλεπάλληλα στρώματα φρεσκοκομμένων κρεμμυδιών κι οι λαδόκολλες που ζέσταιναν το τρυφερό κορμί τους, έφτιαχναν όμορφα γιλέκα και περιλαίμια, κάνοντάς τα να δείχνουν θελκτικά και ανθρώπινα..."


Δύο χρόνια μετά το πρώτο του έργο "Ο ταριχευτής ψυχίατρος και οι φονικές νότες" που απέσπασε ιδιαίτερα εγκωμιαστικές κριτικές από τον τύπο (βλ. Διαβάζω τχ. 498, Ελευθεροτυπία 24/7/2009, Ήχος-Εικόνα τχ. Φεβρουάριος 2009, City (Θεσσαλονίκη) τχ. Δεκέμβριος 2008, Μακεδονία 25/1/2009, κ.ά.) ο εκ Θεσσαλονίκης Λεωνίδας Βασιλειάδης επιστρέφει με ένα ακόμα τρυπαρισμένο, σουρρεαλιστικών προδιαγραφών, γεμάτο καταιγιστικό μαύρο χιούμορ, παράδοξο αφήγημα.

Η ιστορία, μια παρωδία αστυνομικού θρίλερ, εξελίσσεται σε μια μεταμοντέρνα μπουτίκ κρεάτων, στο Βραζιλιάνικο καρναβάλι, σε μια μελλοντική (εφιαλτικά κοντά μας με βάση τα σημερινά δεδομένα) εποχή, μεταξύ Χριστουγέννων και κόλασης, στο πνεύμα όχι του καλού Άι Βασίλη αλλά του κακού ανταγωνιστή του, του Άι Βαγγέλη. Η υπόθεση όπως και τα πρόσωπα (μια ομάδα αστυνομικών, οι ύποπτοι ενός φόνου, οι μεταλλαγμένοι υπάλληλοι της μπουτίκ, οι τυχοδιώκτες του Ρίο) κινούνται έξω από τα όρια του "καλού" και του "κακού", κινούμενοι σε μια χαοτική και ξεχαρβαλωμένη κοινωνία. "Θα μπορέσει να μπει κάποια τάξη σ’ αυτή την ατέλειωτη γιορτή;" είναι το αφελές ερώτημα που πιθανόν να τριγυρίζει στο μυαλό του αναγνώστη καθώς διαβάζει το βιβλίο. Ο συγγραφέας όμως, συνεπής στον απέραντο σαρκασμό του, έχει άλλη γνώμη ως προς τα ερωτήματα για τα οποία καλείται να δώσει εξηγήσεις.