ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΗ ΓΛΩΣΣΙΚΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ
ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΤΥΠΩΘΗΤΩ/ΔΑΡΔΑΝΟΣ, 2001, 104 ΣΕΛ.
Περιγραφή
Η γλώσσα είναι σύστημα σημείων με το οποίο τα μέλη μιας κοινότητας στέλνουν και δέχονται μηνύματα. Είναι κοινωνικό προϊόν, το οποίο γεννήθηκε από την ανθρώπινη επικοινωνία και υπηρετεί την κοινωνία ως μία διαρκής ενέργεια και αλληλενέργεια που παράγεται και αναπαράγεται από τα κοινωνικά δρώντα μέλη της κοινωνίας. Η γλωσσική ανάπτυξη και εξέλιξη του παιδιού είναι πολύπλοκη διαδικασία και χρειάζεται ιδιαίτερη προσοχή και προσπάθεια για να ολοκληρωθεί χωρίς προβλήματα. Ανάμεσα στους φορείς που συμβάλλουν στη διαδικασία της γλωσσικής ανάπτυξης του παιδιού, όπως είναι η οικογένεια, ο κοινωνικός περίγυρος, τα ΜΜΕ κ.α., το σχολείο αναλαμβάνει το σημαντικότερο ρόλο. Σκοπός της γλωσσικής διδασκαλίας είναι η άσκηση του παιδιού στην κατανόηση των κατασκευαστικών μηχανισμών που οικοδομούν τη γλώσσα, ώστε να είναι σε θέση κάθε φορά - αφού αποφασίσει για πιο σκοπό χρησιμοποιεί τη γλώσσα και τι θέλει να πει - να κατασκευάζει και να εκπέμπει τα μηνύματά του ή να δέχεται και να αναλύει ορθά τα μηνύματα των άλλων. Ο σκοπός αυτός μπορεί να επιτευχθεί με την «Επικοινωνιακή Γλωσσική Διδασκαλία», δηλαδή τη διδασκαλία της γλώσσας μέσα από τη χρήση της στις διάφορες περιστάσεις της κοινωνική ζωής. Σήμερα δε μπορεί να νοηθεί γλωσσική διδασκαλία επιστημονικά θεμελιωμένη και αποδοτική χωρίς την εξοικείωση των εκπαιδευτικών με ζητήματα που αφορούν την ανθρώπινη επικοινωνία και τις μεθόδους της Σύγχρονης Γλωσσολογίας. Γενικότερα ζητήματα γλώσσας και της διδασκαλίας της ενδιαφέρουν επίσης την παρούσα εργασία.
ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΟ ΣΕ ΑΡΙΣΤΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ
Σχετικά βιβλία
ΤΑ ΜΟΝΟΠΑΤΙΑ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ - ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΠΡΑΞΗ
ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΠΑΤΑΚΗΣ, 2005, 326 ΣΕΛ.
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ ΣΤΙΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΤΗΣ ΥΓΕΙΑΣ
ΕΚΔΟΣΕΙΣ OPPORTUNA, ΣΕΛΙΔΕΣ 640, ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ ΗΓΟΥΜΕΝΙΔΗΣ...
ΚΑΣΣΑΒΕΤΕΙΑ ΓΕΩΡΓΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΑΪΔΙΝΙΟΥ (1888-1914)
εκδ. ΒΟΛΟΣ, 1997
ΓΕΩΡΓΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗ
Η ΑΝΩΤΑΤΗ ΓΕΩΠΟΝΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΑΘΗΝΩΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ,...
ΠΑΙΔΙΑ ΚΑΙ ΝΕΟΙ ΜΕ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΟΡΑΣΗΣ: Η ΠΡΟΣΒΑΣΗ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΓΡΑΜΜΑΤΑ, 2004, 704 ΣΕΛ. ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗ...
ΟΙ ΑΝΑΠΗΡΟΙ ΚΑΙ Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΤΟΥΣ
ΜΙΑ ΨΥΧΟΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΤΗΣ ΕΝΤΑΞΗΣ ΕΚΔ. ΕΛΛΗΝΙΚΑ...
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ
ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΚΛΕΙΔΑΡΙΘΜΟΣ, 2008, 320 ΣΕΛ.
ΨΥΧΑΝΑΛΥΣΗ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΚΑΣΤΑΝΙΩΤΗ, 2010, 264 ΣΕΛ. ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ ΠΑΠΑΓΙΑΝΝΗ...
Η ΓΝΩΣΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΤΗ ΠΡΩΤΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΗΛΙΚΙΑ
ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΟΔΥΣΣΕΑΣ, 2004, 416 ΣΕΛ.
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΙΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΤΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ
ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΝΕΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ, 2006, 368 ΣΕΛ.
Η ΓΝΩΣΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΤΗ ΠΡΩΤΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΗΛΙΚΙΑ
ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΟΔΥΣΣΕΑΣ, 2004, 416 ΣΕΛ.
ΑΝΘΡΩΠΟΛΟΓΙΑ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ - ΤΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ Η ΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΗ ΑΝΘΡΩΠΟΛΟΓΙΑ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΚΡΙΤΙΚΗ, 2013, 120 ΣΕΛ.
500 ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ
ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΜΕΤΑΙΧΜΙΟ, 2001, 194 ΣΕΛ.
ΟΔΗΓΟΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΣΠΟΥΔΑΣΤΗ - ΜΕΘΟΔΟΣ ΜΕΛΕΤΗΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΟΥ ΥΛΙΚΟΥ
ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΜΕΤΑΙΧΜΙΟ, 2003, 296 ΣΕΛ. ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ ΕΜΜΑΝΟΥΗΛΙΔΟΥ...
Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΕΝΗΛΙΚΩΝ
ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΜΕΤΑΙΧΜΙΟ, 1999, 328 ΣΕΛ. ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ...
ΠΡΑΚΤΙΚΟΣ ΟΔΗΓΟΣ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗ
ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΜΕΤΑΙΧΜΙΟ, 1999, 208 ΣΕΛ. ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ ΖΕΗ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ
ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ, ΟΡΓΑΝΩΣΗ, ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΚΑΙ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ - ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ ΚΑΙ ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ
ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΜΕΤΑΙΧΜΙΟ, 2004, 120 ΣΕΛ.
ΟΙ ΦΥΣΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ - ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΚΑΙ ΓΝΩΣΤΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ
ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΤΥΠΩΘΗΤΩ/ΔΑΡΔΑΝΟΣ, 2005, 352 ΣΕΛ.
|
ΝΕΑ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ: ΚΑΡΑΪΣΚΑΚΗ 146, ΠΑΤΡΑ ΤΗΛ.: 2610-276206 Ωράριο Λειτουργίας: |