ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΓΝΩΣΗ-ΣΚΕΨΗ - ΕΡΕΥΝΑ ΣΤΑ ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΤΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ
ΕΚΔΟΣΕΙΣ OPPORTUNA, 2009, ΣΕΛΙΔΕΣ 224
Περιγραφή
Τα τελευταία χρόνια οι επιστήμες υγείας αναπτύσσονται ταχύτατα, χρησιμοποιώντας στο μέγιστο τις δυνατότητες των νέων τεχνολογιών, επενδύοντας σε υποδομές, ενισχύοντας το θεσμικό τους πλαίσιο και προσελκύοντας μεγάλο αριθμό επαγγελματιών. Σε συνάρτηση με αυτήν την ανάπτυξη, οι εκπαιδευτικές διαδικασίες στις επιστήμες υγείας αποτελούν αντικείμενο αυξανόμενου ερευνητικού ενδιαφέροντος. Οι παραδοσιακές μορφές διδασκαλίας εμπλουτίζονται με νέες προσεγγίσεις και στα προγράμματα σπουδών προστίθενται νέα αντικείμενα μάθησης. Ως αποτέλεσμα, οι μελλοντικοί επαγγελματίες υγείας έχουν όλο και εκτενέστερες ευκαιρίες μάθησης. Παράλληλα, πολλές από αυτές τις ευκαιρίες αφορούν και στους επαγγελματίες που έχουν ολοκληρώσει τυπικά τις εκπαιδευτικές τους υποχρεώσεις ακόμα και στο μακρινό παρελθόν· η πρόοδος των επιστημών υγείας και η συνολικότερη εξέλιξη της κοινωνίας καθιστούν απαραίτητη τη συνεχιζόμενη εκπαίδευση.
Το σύγγραμμα αυτό δεν έχει ως σκοπό την αναλυτική παρουσίαση όλων των εκπαιδευτικών προσεγγίσεων που χρησιμοποιούνται στις επιστήμες υγείας. Συνιστά περισσότερο μία προσπάθεια αποτύπωσης ορισμένων σχετικών θεμάτων ιδιαίτερου ενδιαφέροντος και τη συζήτησή τους με έναν όσο το δυνατόν αντικειμενικότερο τρόπο. Η πρώτη ενότητα του συγγράμματος ασχολείται με βασικά θέματα σχετικά με τη διδασκαλία, με επίκεντρο τις επιστήμες υγείας. Στην δεύτερη ενότητα παρουσιάζονται επιλεγμένες ειδικότερες διδακτικές προσεγγίσεις στις επιστήμες υγείας, με στόχο την ανάδειξη κοινών διεπιστημονικών αναγκών και προβληματισμών στην επαγγελματική εκπαίδευση. Στην τρίτη ενότητα συγκεντρώνονται κείμενα που θέτουν σύγχρονους προβληματισμούς σχετικά με την εκπαίδευση των επαγγελματιών υγείας. Η γενικότερη αποστολή του συγγράμματος είναι να συνεισφέρει έστω και ελάχιστα στο συνεχιζόμενο προβληματισμό για τη βελτίωση της εκπαιδευτικής διαδικασίας που αφορά στους επαγγελματίες υγείας.
Σχετικά βιβλία
ΟΙ ΦΥΣΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ - ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΚΑΙ ΓΝΩΣΤΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ
ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΤΥΠΩΘΗΤΩ/ΔΑΡΔΑΝΟΣ, 2005, 352 ΣΕΛ.
ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΚΑΙ ΝΕΕΣ ΜΟΡΦΕΣ ΓΟΝΕΙΚΟΤΗΤΑΣ
ΕΚΔΟΣΕΙΣ OPPORTUNA, 2012, 1104 ΣΕΛ. ΠΡΟΛΟΓΟΣ ΚΥΡΙΑΚΗ...
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΙΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΤΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ
ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΝΕΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ, 2006, 368 ΣΕΛ.
ΦΥΤΩΡΙΑ ΕΥΦΥΙΑΣ ΕΝΑ ΤΑΞΙΔΙ ΣΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ
ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΠΕΚ (ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑΚΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΚΡΗΤΗΣ), 2018, ΣΕΛ...
ΓΕΩΡΓΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗ
Η ΑΝΩΤΑΤΗ ΓΕΩΠΟΝΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΑΘΗΝΩΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ,...
ΘΕΩΡΙΑ ΚΑΙ ΠΡΑΞΗ ΤΗΣ ΑΝΤΙΑΥΤΑΡΧΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΜΠΟΥΚΟΥΜΑΝΗΣ, 1972 472 ΣΕΛ.
ΔΟΚΙΜΕΣ ΚΑΙ ΑΝΑΓΝΩΣΕΙΣ - ΠΟΛΙΤΙΚΗ-ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ-ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ
ΕΚΔΟΣΕΙΣ OPPORTUNA, 2011, 232 ΣΕΛ.
ΙΣΤΟΡΙΑ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ
ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΙΔΗ, 1990, 458 ΣΕΛ.
ΕΓΧΕΙΡΙΔΙΟ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΑΦΗΓΗΜΑΤΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
ΕΚΔΟΣΕΙΣ OPPORTUNA, 2020, ΣΕΛΙΔΕΣ 904
ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ ΤΟΥ ΒΙΟΥ ΜΕΤΑ ΤΟ ΛΥΚΕΙΟ, ΛΗΨΗ ΑΠΟΦΑΣΗΣ, ΤΑΥΤΟΤΗΤΕΣ ΚΑΙ ΡΙΣΚΟ ΣΤΗΝ ΕΦΗΒΕΙΑ
ΕΚΔΟΣΕΙΣ OPPORTUNA, ΣΕΛΙΔΕΣ 336
|
ΝΕΑ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ: ΚΑΡΑΪΣΚΑΚΗ 146, ΠΑΤΡΑ ΤΗΛ.: 2610-276206 Ωράριο Λειτουργίας: |